24 за 24

Стандартен

Е, и какво стана сега? Рожденият ми ден дойде и замина, а постът, с който тийзнах преди месец, не видя бял свят. Досега.

Нещата при мен така се завъртяха (неочаквано), че без да имам време за чудене една точка от списъка, който ще споделя сега, вече се сбъдна. И то стабилно време преди да навърша 24. А именно „13. Да си намеря хубава работа.“ (вече е заменена с друго себепожелание, разбира се). Фатално или не, числото тринайсет ме държи доста заета последния месец и животът ми изведнъж се промени ужасно много. Прескочих някои граници, които не съм мислила, че ще успея – поне не сега, не без солидна самоподготовка (и може би малко медитация). А именно, ходих да се излагам по разни заведения, правейки тайни репортажи (като някакъв бандит) и взех истинско интервю от сравнително известен човек (Джо от Hidden Orchestra). Нищо работа, ще си кажете, само че аз се чувствам като малък герой, защото зоната ми на комфорт е тясно пространство, от което рядко излизам. А тези неща бяха на около 40км от границата му.

Но стига толкова интро приказки, да даваме по същество. Представям ви моя списък с пожелания към себе си – неща, които силно искам да се случат в идните триста и няколко дни, преди да стана на четвърт век. Следващата година от живота ми ще бъде едно вълнуващо пътуване (надявам се). Ето какъв е планът:

  1. Да си напиша бакалавърската теза, да спретна едно прекрасно портфолио и най-после да завърша.
  2. Да си припомня езиците, които според CV-то си знам (испански и италиански).
  3. Да готвя по-често и да експериментирам в кухнята по-смело.
  4. Да се изнеса (извинявай, мамо, обичам те).
  5. Да ползвам шофьорската книжка, която наскоро изкарах.
  6. Да чета повече книги, свързани с реклама, дизайн и маркетинг.
  7. Да рисувам от време на време.
  8. Да се виждам повече с приятелите си.
  9. Да пия повече вода и чайове.
  10. Да извършвам някаква спортна дейност редовно.
  11. Да посетя поне още едно далечно място, където досега не съм била.
  12. Да я прочета тази книжка на фотоапарата ми най-накрая. (!)
  13. Да се освободя от тона ненужни вещи и дрехи, които бавно ме поглъщат.
  14. Да съм по-пунктуална.
  15. Да стана по-ранобудна.
  16. Да се организирам по-ефективно и да не отлагам задачите си толкова.
  17. Да се подстригвам по-често.
  18. Да гледам повече документални филми.
  19. Да се науча да правя убийствено домашно песто.
  20. Да не се поддавам толкова на напрежението и да не се сковавам, когато усетя, че не се справям с нещо достатъчно добре.
  21. Отново да започна да подарявам креативни подаръци на любимите си човеци.
  22. Да си лягам по-рано и да се наспивам по-често (пиша този пост в 1:20 през нощта…).
  23. Да съм по-подредена.
  24. Да се справя веднъж завинаги с хаоса в главата си и да съм наясно какво искам.

Толкова по темата. Ще се връщам към тези точки от време на време да проверявам прогреса си, а вие ми стискайте палци другата година по това време да съм доволна от постигнатото. Благодаря!

 

2

Вашият коментар

