5 в петък vol.1

Стандартен

Стартирам тази нова рубрика без обещания да е всеки петък, а както дойде. Така нещата в нея ще са по-обмислени и добре подбрани. Не съм я измислила аз, а я крада директно от някой друг блог, който чета, но то всички идеи са леко (или тежко) рециклирани в този живот. А и в блогосферата е напълно ОК (май).

Идеята на „5 в петък” е да поствам 5 линка към… неща… в Интернет, на които съм попаднала и смятам, че е хубаво да се споделят, но не са се класирали за Facebook стената ми. Може да са статии, може да са снимки… Всичко може да е, стига да отговаря на неясните ми изисквания. Мистериозно, а?

Ето ги 5-те неща, които съм ви подготвила като за откриване на рубриката:

  1. List post facts

mags

Ако, като мен, сте се чудили защо всички женски списания слагат заглавия от рода на „459 лилави чанти, за които би си продала бъбрека” на корицата, то тази статия изяснява нещата. Дори ми изясни защо повечето от моите постове в този блог следват списъчната структура – явно подсъзнателно съм ги усещала и аз нещата.

2. 50 нюанса тъпо

businessman tie

Интересна гледна точка за феномена „50 нюанса сиво”. Не казвам, че съм напълно съгласна, или не – за да давам мнение, трябва първо да съм чела книгата. Просто мятам този линк в пространството и, ако ви вълнува темата, може да ви е интересно да го прочетете. Също така, в статията има линк към супер смешна реклама на Amazon, която не бях виждала. So check it out.

3. Lightning maps lightning

А тук имаме карта на света, която в реално време показва къде вилнеят светкавици. Не знам каква работа би могло да ми свърши това, но е факт, че стоях няколко минути и зяпах жълтите петънца по картата, сякаш крият много важна информация за мен.

4. My perfect life on social media

instagram

Като че ли откакто нашумя Instagram и даде част от магическата сила на Photoshop в ръцете на мъгълите, стана масова практика да снимаме обикновени неща и да ги изкарваме една идея по-необикновени. Дотук добре, но някои хора направо достигат до крайности, създавайки си онлайн образ, който е много далеч от офлайн персоната им.

Линкът води към полуанонимно писмо от една такава дама, която разказва до какви екстремности се е докарала в опитите си да поддържа измислен имидж.

5. Tragic love story statuetragic love

Тази статуя е от онзи тип простички, но гениални неща, които те карат да се питаш „Как така аз не се сетих първа за това?”. Вижте клипчето, а после сложете Грузия в списъка си с желани дестинации.

P.S. Като бонус давам и номер 6 – списък от сайтове с безплатни фото, видео и векторни ресурси. Снимките в този пост са от такъв сайт. Това ме улеснява и освобождава от задължението да ги цитирам. Удобно!

2

Вашият коментар

