Нокти в сиво

Стандартен

От време на време и аз имам какво да кажа по темата за красотата, макар че не се имам за гуру в тази област. И аз не знам колко често ще се случва да поствам в тази секция, но да видим.

Исках да споделя с женската аудитория сегашния ми, домашно направен, маникюр, тъй като:

  • стана супер лесно и успешно
  • седи симпатично
  • подходящ е и за ежедневие, и за по-официално събитие
  • вече 4 дни не е мръднал видимо, при положение, че съм мила чинии, къпала съм се няколко пъти, прала съм на ръка и т.н. – дейности, които принципно ми обелват лака.

Използвах тези 3 продукта:

IMG_6778

  1. Заздравител Perfect
  2. Flormar 417
  3. Flormar 392 Holographic Silver

И трите лака струват горе-долу по 2 лева.

Маникюра постигнах с един слой от заздравителя. После един слой от сивия лак, включително на безименния пръст. Накрая един слой от броката само на безименния. Не съм слагала топ лак отгоре, но може да го направя днес, за да се запази още време.

На изкуствена светлина:

Untitled-2

И на слънчева:

Untitled-1

Изненадах се колко добре покрива сивото още от първия път – няма по-тъмни и по-светли участъци и няма нужда от втори пласт. Четката е тъничка, а същевременно се нанесе МНОГО лесно. А този лак дори не е нов, имаме го от година може би, просто досега го ползваше само сестра ми. Доволна съм!

2

Вашият коментар

